Mini VM i Bremen – EfB U15 vinder turneringen
EfB U15 deltog fra 15.–17. maj i Mini VM i Bremen, hvor hele 125 hold var samlet. Blandt dem var 16 U15‑hold, som hver repræsenterede et land fra den kommende VM‑slutrunde. EfB‑drengene spillede som Østrig.
Gruppespillet
Holdene var inddelt i fire grupper med fire hold i hver, og de to bedste gik videre til kvartfinalerne. EfB gjorde rent bord og vandt alle tre kampe mod Elfenbenskysten, Holland og Norge – alle repræsenteret af tyske klubber.
Slutspillet
I kvartfinalen ventede værtsnationens repræsentant, Tyskland, som havde massiv opbakning fra tribunerne. EfB lod sig ikke ryste, og leverede en stærk præstation med en sikker 3‑1‑sejr.
Semifinalen mod Curaçao endte med samme cifre, 3‑1, efter endnu en flot kamp.
Finalen
I finalen stod EfB over for Argentina, repræsenteret af den tyske klub SV Sigiltra Sögel. Det blev en tæt og velspillet kamp, hvor begge hold viste højt niveau. EfB skabte dog de største chancer og sikrede sig en fortjent 1‑0‑sejr.
Efter finalen modtog holdet en kopi af den officielle VM‑pokal som bevis på turneringssejren. Mini VM i Bremen blev en oplevelse, som både spillere og trænere vil huske længe.